Известие

Collapse
No announcement yet.

на колко градуса загряват вашите 156 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Novachev
    http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0001&catalog=0801&submit1.x=8&sub mit1.y=21&submit1=GO
    И моята е така и ще я почвам на части с PowerFlex
    само да вметна, че powerflex за предна стабилизираща щанга няма. но има суперпро за 45 лева комплекта в хеед91. мериш си щангата на колко мм е - 22-23-24 - и поръчваш(22 и 24 дори имат на склад)

    е предполагам си го знаеш де, но все някой не го...
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

    Comment


    • #32
      слид като го смених термостата загрява до тук и не мърда повече,казаха ми че за дизел зимата било нормално
      това според мен е 75 горе долу ако не бъркам
      156 1.9 JTD 105hp

      Comment


      • #33
        датчика смени ли?
        ако да иди ги застреляй
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #34
          сложих старите защото работят пък и новия дойде без датчици и цената му беше 108 лв
          156 1.9 JTD 105hp

          Comment


          • #35
            хехе
            и как точно реши че работят?
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              значи преди да сменя стария ходих да ми замерят температурата на антифриза в казанчето за да видя дали показва правилно на таблото и показваше верно и от там съдя че работи
              156 1.9 JTD 105hp

              Comment


              • #37
                еми тогава иди си застреляй майсторите
                зима/лете на +40/-40 трябва да е права стрелката ако е наред колата
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #38
                  ами днес ще покарам да загрее до кадето стига и ще проверя температурата пак да видя с новия термостат да ли нама да покаже разлика ако не ще сменя и датчика пък ще видим да ли има разлика
                  156 1.9 JTD 105hp

                  Comment


                  • #39
                    Значи за градско, особено в задръстванията, по-трудно загрява, трябва да се покара повечко. Ако пуснеш парното да върти въздуха вътре, ще ти загрява по-бързо. Говорим за минусови температури, за над нулата това вече не е такъв фактор.
                    Освен това, ако наблюдаваш стрелката, се вижда ясно кога точно отваря термостатът. Загрява да речем до 90 градуса и после изведнъж стрелката пада да речем с половин отделение, поне при мен е така, термостатът ми е на година и нещо, явно не е от тия дето коват на 90 градуса
                    156 2.4JTD '99 - продадена
                    Nissan Murano '05 - не знам дали някога пак ще се кача на кола

                    Comment


                    • #40
                      при мин не отива до 90 а си седи до там и немърда по горе съм дал снимки
                      156 1.9 JTD 105hp

                      Comment


                      • #41
                        Колега, и аз съм така. Отклонение винаги има. При мем вдига почти до 90, после явно отваря термостата, стрелката пада и се кротва малко над 70. Сменил съм всичко - и датчици и уред.
                        Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                        Comment


                        • #42
                          На мойта стой точно на 90 градуса градцко , извън градцко се си е толкова тва е
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от b0jo
                            слид като го смених термостата загрява до тук и не мърда повече,казаха ми че за дизел зимата било нормално
                            това според мен е 75 горе долу ако не бъркам
                            При мен на печката показанията са абсолютно същите,отваря и двата кръга,ама си седи там.Единствено 90гр. ги стигна на едно яко задръстване,ако не бях пуснал парното на мах щеше и да ги подмине
                            '99 156 1.9 JTD SP3

                            Comment


                            • #44
                              оказа се датчика, лъже с десет градуса горе долу, а той давали инфо на компа щото бая гори
                              156 1.9 JTD 105hp

                              Comment


                              • #45
                                Упдатей: Искам да поясня, че сега с новите подгревни свещи колата много бързо качва градусите, стрелката заспива на 90 по Ц. - нещо, което преди просто не ставаше, а перката чинно си се пуска като се налага. Може би това е основната причина да има такава амплитуда от показания при колегите с дизели - свещите греят ли, нафтата се кефи и грее как си требе
                                Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                                Comment

                                Working...
                                X